Tervetuloa mukaan ammattiosastomme toimintaan.

Haukiputaan super ao 230

Haukiputaan superin ammattiosastossa on noin 200 jäsentä. Ammattiosaston hallituksen puheenjohtaja on Satu Hauru-Kouvala ja hallitukseen kuuluu 5 varsinaista jäsentä ja 5 varajäsentä.

Hallituksen jäsenet työskentelevät mm. Kotihoidossa, hoivaosastoilla, palvelukodeissa, päiväkodeissa sekä yksityisillä työpaikoilla.

Edunvalvonnasta huolehtiminen on tärkeä osa toimintaamme. Pyrimme puuttumaan epäkohtiin työpaikoilla ja ajamme jäsenistömme etuja yhdessä liiton ja luottamusmiesten kanssa. Ammattiosastomme  pääluottamusmies on Mira Kaivorinne ja hän toimii myös Oulun ao:n pääluottamusmiehenä sekä varapääluottamusmies on Kati Södö joka on myös ammattiosastomme alueellinen luottamusmies.

Kevät- ja syyskokoukset järjestämme ruokailun merkeissä ja olemme saaneet mukavasti jäseniä mukaan kaikkiin kokouksiin. Pyrimme järjestämään jäsenille muutamia kivoja tapahtumia vuosittain. Olemme osallisina usean Oulun seudun ammattiosaston perustamassa huvi-ja virkistystoimikunnassa, joka järjestää jäsenistölleen erilaisia tapahtumia ja retkiä.

Nuorilla, alle 35-vuotiailla jäsenillä on mahdollisuus osallistua SuNu:n järjestämiin tapahtumiin.

Super-liiton järjestämiin jäseniltoihin Oulussa osallistumme myös ja tuemme jäseniä maksamalla matkakorvauksen näihin tapahtumiin.