Jäsenedut

SuPer-liiton jäsenedut

SuPer tarjoaa jäsenilleen monipuolisia ammattiin, edunvalvontaa ja järjestölliseen toimintaan liittyviä etuja.
Katso tarkemmat tiedot jäseneduista SuPerin sivulta Jäsenedut.

Alennusta Kahvilaravintola Nyymanniin

Kaikki Haukiputaan ammattiosasto 230:n jäsenet saavat arkisin lounas puffetin hintaan 8.50€ klo 10.30-14.00 Nyymannista esittämällä jäsenkorttinsa.

Haukiputaan kaluste

Superin jäsenet saavat kaikista normaali hintaisista tuotteista 25% alennusta näyttämällä jäsenkorttia.

Luontaistuote- ja kosmetiikka Mini-Mix

Kaikki jäsenemme saavat 10% alennusta normaalihintaisista tuotteista esittämällä jäsenkortin.

Putaan optikko Duo Oy

Jäsenkortttia näyttämällä Silmälasien ostajalle kehys -60% tai koko silmälasien(kehys+linssit) hinnasta -20%, aurinkolasit -20%, piilolasinesteet ja silmälasien puhdistusaineet -10%, silmänpaineen mittaus 10€ (norm. 15€), optikon näöntarkastus 0€. Näitä etuja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Haukiravintola oy/ Best Western Hotel Samantta

10% alennus majoitushinnoista. Alennus on yhdistettävissä muihin alennuksiin. Varauksiin sovelletaan yleisiä varausehtoja. Varaukset tulee tehdä suoraan hotelliin tai sähköpostitse.

Sinikaarre Oy

Sinikaarre myymälässä super-jäsenkortilla -20% normaali hinnoista 31.12.2017 asti.

Hermoratahieroja Sirkka Jaara

Superin jäsenkorttia näyttämällä 10% alennus Hermoratahieroja Sirkka Jaaran hoidoista: Hermoratahieronta, Kalevalainen jäsenkorjaus, Detox hoidot. Ii.

Aaltosaunat oulussa

Superliiton jäsenille -50% sunnuntai-torstai vuoroista Aaltosaunat keskustassa, 4kpl, max 25-50hlöä

-omat ruat ja juomat sallittu

-reilu sauna aika klo 10.00-05.00!

- 380€, sisältää siivous, pyyhkeet, pefletit,astiat, karaokelaitteet

varaukset/ tiedustelut joka päivä klo 07.00-23.00 tekstiviestillä 0400-686221 soittamalla 0400-820012

Revontien Kulta ja Kello Ky

Tuote ostoista -15% ovh:sta, koskee myymälässä olevista tuotteista ei tilaustuotteita. Voimassa vuoden kerrallaan alkaen marraskuu 2017

Vocatum kuntosali

Jäsenyyshinnasto Oulun superliitto:lle*

Jäsenyys 1 kuukausi / toistaiseksi voimassa 44,10 € (norm. 49,00 €)

Jäsenyys 1 kuukausi / vuoden määräaikainen 39,50 € (norm. 42,00 €)

Liittymismaksu ** 30,00 € (norm. 40,00 €)

Wellness -avain ** 20,00 €

Jäsenyyteen kuuluu • Alkukartoitus (harjoitteluhistoria ja tavoitteet, kuntotestaus ja kehonkoostumusmittaus) • Henkilökohtainen kuntosaliohjelma ja ohjelman läpikäynti ohjaajan kanssa • Henkilökohtainen tapaaminen ohjaajan kanssa 3 kk:n välein • Seurantakuntotestaus 6 kk:n välein • Harjoittelu kaikilla kuntosaleillamme joka päivä klo 05-23

* Oulun kaupungin ao ry 208, OYS:n ao ry 209, Oulun seudun yksityisten ao ry 229 ja Haukiputaan ao 230. Hinnasto on voimassa ainoastaan edellä mainituille superilaisille ja se todennetaan paikan päällä voimassa olevalla jäsenkortilla. ** Kertaluontoinen maksu

Lahjatavara ja Luontaistuote Putiikki

Kaikista normaalihintaisista tuotteista -10% Superin jäsenkorttia näyttämällä.